15 decembris 2012

Bagworth Woodlands (Leicester)

Category: LEI Christmas Novelty Event 2012
Map/area: Bagworth Woodlands (Leicester)
Organiser: LEI
Country: England
Discipline: 60 Minute Score
Pirms Ziemassvētku atrakcija! Interesants nolikums šim pasākumam - 60 minūšu izvēles distance ar kopējo startu un visādiem plezīriem pa vidu. Distancē izvietoti parastie kontrolpunkti, kuru vērtība ir 10 punkti, tad kaut kur mežā var satikt arī Santa Klausu ar kontrolpunktu (20 punkti), tad vēl pie kāda no orientieristiem ir mobīlais kontrolpunkts (SI stacija), kurā atzīmējoties, tālāk jāņem sev līdzi, līdz kāds cits tevi noķer un atzīmējas (20 punkti), un vēl mežā izvietoti 3 bonus kontrolpunkti, kuru atrašanās vietu var uzzināt tikai no kartes, kura novietota pie kāda no punktiem. Ak jā, un viens no kontrolpunktiem atrodoties kokā :) Un pati galvenā atrakcija, no 30. līdz 45. minūtei jāatgriežas starta/finiša rajonā izpildīt kaut kādu uzdevumu, lai nopelnītu vēl 50 punktus. Tātad šis nebūs tāds parasts izvēles skrējiens, kurš ātrāk paņems visus punktus tas uzvarēs, būs mazliet arī jāapdomā taktika, kā pēc iespējas vairāk nopelnīt punktus. Es gan šodien neesmu ieradies te uzvarēt :) vienkārši uzskriešu feinu treniņu, apmeklējot visus punktus un gan jau atrakcijām arī atliks laiks. Starta brīdī izvēlos sākt distanci no labās puses, pretēji pulksteņa virzienam, un arī lielākā daļa dalībnieku sāk ar 205. punktu. Tā kā esmu bariņa priekšgalā, tad varu plānot pats savu distanci, turpinu uz 210. punktu un ar mani kopā vairāki mazie ķipari (12-14 gadīgi), kuriem galvā tādas pašas rūķu cepures kā man :) Uz pašu punktu uztaisu nelielu 30 sek. lociņu, bet tagad vismaz varu sekot mazajiem aiz muguras, jāatzīst ka šie skrien visai ātri. Redzu ka ceļā uz 223. kp mazie noķer veterānu, kurš startēja 1 minūti ātrāk par visiem, ar mobīlo kontrolpunktu uz kakla. Ļoti labi, pēc kāda laiciņa varēšu atņemt kādam no viņiem un tikt pie pirmajiem 20 bonusiem. Skrienot uz 202. saķeru vienu rūķīti aiz rokas un nu tieku pie lieka nesamā ap kaklu, distanci jāturpina ar kaklā iekārtu SI staciju :) līdz kamēr kāds cits man viņu neatņems. Lienot augšā kalnā uz 202. kp iepēros pamatīgos rožaugos, kājas atkal saskrāpētas un arī cepure paliek karājoties vienā no krūmājiem (atpakaļ jau nelīdīšu). Tālāk turpinu uz 204. kp, pirms kura man pretim soļo Ziemassvētku vecītis, o vēl 20 bonusi nopelnīti, atzīmējoties viņam kabatā paslēptajā SI stacijā. Pie 208. kp zemē guļ karte, bet mazliet nesaprotu ko un kā man tur jāskatās, izrādās ka kaut kur kartē bija iezīmēts viens bonusa punkts, nu neko, ne jau visu maksimumu es te taisos savākt. Tālāk turpinu apmeklēt punktu pēc punkta tādā secībā, lai neizlaistu nevienu. Skrienot uz 214. kp beidzot mani viens saķer aiz rokas un nu varu atdot mobīlo kontrolpunktu viņam, sevišķi parocīgi nav skriet ar tādu ap kaklu :) Pie 215. kp parādās pirmie pretim skrējēji, kuri distanci veic pretējā virzienā, bet manis izvēlētajā virzienā, es joprojām esmu vadībā un aiz manis seko viens mazais, kā arī čalis kas atņēma man mobīlo un viena jaunkundze, kura lauka malā uz 220. kp pat mani apsteidza.Tālāk gan viņa visai neizprotami aizskrēja lejā uz 200. kp, bet es augšā uz 219. kp, jo laika vēl bija daudz un izskatījās diezgan viegli paņemt visus punktus. Pie 219. kp zemē atkal bija karte un šajā vismaz spēju saskatīt bonus punktu, kurš bija atzīmēts netālu no finiša (viegli būs atcerēties). Tagad sekoja garākais pārskrējiens uz 200. kp un beidzot tā pa īstam varēju ieskrieties, jo kaut kā baigi smagi šodien skrējās. Vaiiiii... uz 200. kp piekļuve bija nenormāli sarežģīta no šīs puses, krūmi tāāādi, ka par viņiem vēl ilgi atcerēšos, skatoties spogulī. Seju saskrāpēju tā, ka šobrīd izskatās ka esmu pārdzīvojis iespaidīgu kauju ar kādu runci, viens vaigs bija totāli sašvīkots un no asiņojošās uzacs vēl kādu laiciņu vilku ārā mazus dzelonīšus. Šie rožaugi ir kaut kas briesmīgāks nekā nātres Brantu purvos. Te Tev nu bija atpūtas skrējiens :) Īgnums gan ātri pazuda, jo sakļūdījos uz 224. kp, kuru nekādi nevarēju ieraudzīt, izrādās šis bija tas punkts kas atradās kokā. Jautri! Pirmo reizi nācās kāpt kokā, lai atzīmētos punktā. Nolecu no koka lejā, ieskatos kartē (atlicis vairs 211. kp), ieskatos pulkstenī (37 minūtes), visai mierīgi paspēšu paņemt gan 211. kp, gan bonusa punktu pie akmens, gan arī paspējot pirms 45 minūšu robežas ierasties uz aktivitātēm finiša rajonā. Tā arī ir - 42 minūtēs esmu izskrējis visu sevis saplānoto distanci un nu varu pievērsties atrakcijām. Finiša vīriņš apstāsta noteikumus, kas jāizpilda šajā distances mazajā aplītī. Vispirms jāizlien cauri vairākiem šķērsļiem, tad jāpārlec pāri tādiem pašiem šķērsļiem, tad mazliet lokanības izlokoties cauri aplim. Pēc tam nākas pastāvēt mazā rindā uz lecamauklu (sīkajiem pirms manis diezko nepadodas). Te izslēdzu garminu, jo distance praktiski jau beigusies un jāskrien vair nav. Uhh tik sen neesmu lecis ar lecamauklu, bet nav tik traki, ātri un vienā rāvienā izlecu paredzētos 10 lēcienus, tad neliels labirintiņš caur krūmiem un beigās vēl jātrāpa ar bumbiņu spainī. Forši, man patika, pēc distances vēl šitā izmāžoties :) Citi dodas tālāk distancē, bet man vairs nav kur, jo visus punktus esmu apmeklējis, tāpēc finišā atzīmējos kā pirmais, jo divu bonusa punktu atrašanās vietas es diemžēl nepiefiksēju. Lēnām dodoties uz mašīnu, loku karti vaļā un skatos pieveikto distanci, jopcik... esmu karti nolocijis tā ka beigās neesmu pamanījis kartē 212. un 213. kp, a man vēl ir 15 minūtes laika līdz kontrollaika beigām. Nu neko, tā kā finišā jau atzīmējos, tad ir pa vēlu vairs kaut ko mainīt, un lai jau tiek kādam citam tā uzvara, kurš būs savācis visvairāk punktus. Pēc finiša pārģērbos un braucu prom mājās un tikai pusceļā atjēdzos, ka es taču nemaz neuztaisīju download pēc finišā. Nu johaidī, galīgi nenopietni šodien sanācis - distance/atrakcija, divu punktu aizmiršana un nu vēl arī beigās jāpaliek bez rezultāta :))) Tā arī bija, sākotnējos rezultātos manis nemaz nebija, tikai neliela rindkopa zem rezultātiem, ka organizatori nezin manu rezultātu un punktu summu, jo neesmu download uztiasījis. Pa visiem šiem gadiem pirmo reizi aizmirsu izdarīt ko tādu! Labi tomēr ka uz rokas ir tas slavenais garmins, un tā nu mājās liekot Quickroute noskrieto ceļu virsū uz kartes, tiku gan pie splitlaikiem, gan pie rezultāta summas, kuru organizatoriem nosūtīju pa epastu. Un tagad vismaz esmu reanimēts rezultātos. Precīzu finiša laiku gan nezinu, bet finišēju aptuveni ap 45 minūtēm, finišējot pārliecinoši pirmais, bet punktus gan biju sapelnījis tikai 310, tā ieņemot 5. vietu no 65 Ziemassvētku rūķiem.

Nav komentāru: